...По підкреслюйте в таких номерах шо де шо з чим додається а то я не розумію де беруться такі числа.
Я пробував таке робити. Тоді виходить: щось підкреслене, щось закреслене — все наляписто, і ще важче розібратися. Ще можна групувати або виділяти різними кольорами, але на це потрібно багато часу, якого поки що немає.
У №448 потрібно звести многочлен до стандартного вигляду і вказати його степінь. По підкреслюйте в таких номерах шо де шо з чим додається а то я не розумію де беруться такі числа.
Добрий день! Побачив Дср 2 у 11 завданні дивітся 3 в 200 степені буде 600 так? А чому тоді 7 в 100 степені МЕНЬШЕ ЗА 600 Я не розумію.
Звідки ви взяли, що 3 в 200 степені буде 600? Ви не можете множити число на степінь. 3 в 200 значить, що число 3 треба 200 раз помножити саме на себе. У нас написано, що 3^200 = 9^100
Там помилка у знаку. Дякую, сьогодні виправлю.
Значення виразу не залежить від х, тому і підставляти не довелось.
Откуда там 5х,2х і тд і откуда там 10? Якшо 10,2 І НЕ ПІДСТАВИЛИ Х=10,2
Там одна помилка. Дякую, сьогодні виправлю.
Це і є розв’язок. Значення підбирається подумки, виходячи з формули квадрата суми або різниці.
Я пробував таке робити. Тоді виходить: щось підкреслене, щось закреслене — все наляписто, і ще важче розібратися.
Ще можна групувати або виділяти різними кольорами, але на це потрібно багато часу, якого поки що немає.
Випадково. Дякую, видалю за нагоди.
У 2 знайшов помилку в умові. Дякую, виправлю сьогодні. Більше помилок немає.
Звідки ви взяли, що 3 в 200 степені буде 600? Ви не можете множити число на степінь. 3 в 200 значить, що число 3 треба 200 раз помножити саме на себе.
У нас написано, що 3^200 = 9^100
Я не розумію.
Все перемножено і зведено подібні доданки. Завдання перевірив, воно виконано вірно.